Βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν μία δίαιτα

Η   σ ω σ τ ή   δ ί α ι τ α   π ε ρ ι λ α μ β ά ν ε ι :
Μεγάλη κατανάλωση:
ελαιόλαδου, οσπρίων, δημητριακών, φρούτων και λαχανικών

Μέτρια κατανάλωση:
ψαριών, γαλακτοκομικών προϊόντων και κρασιού

Μικρή κατανάλωση:
κρέατος

Αποφυγή υψηλής κατανάλωσης:
λίπους, ζάχαρης και αλατιού

Λ α ν θ α σ μ έ ν ε ς   δ ί α ι τ ε ς   ε κ ε ί ν ε ς   π ο υ   α π α ι τ ο ύ ν :
αποκλειστική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών
αποφυγή καφεΐνης και αλκοόλ
αποφυγή αμυλούχων τροφίμων και γαλακτοκομικών προϊόντων
ελάχιστη ποσότητα τροφής

Β α σ ι κ έ ς   γ ν ώ σ ε ι ς
– Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι καλά για μία δίαιτα αλλά δεν παρέχουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.
– Έλλειψη ααραίτητων συστατατικών προκαλεί αδυναμία, ήπιο πονοκέφαλο, ναυτία και τελικά αφυδάτωση.
-Λόγω της έλλειψης των απαραιτήτων πρωτεϊνών αποσυντίθενται οι μύες και αποδυναμώνεται το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα ο οργανισμός να αδυνατεί να αντιμετωπίσει τις δυσμενείς καταστάσεις που τον κάνουν να νοσεί.

(στοιχεία από περ. «στους ρυθμούς της καρδιάς» Ιαν. – Φεβρ. 2017  σελ. 4 και 13)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s