Ηρώδης και Ιησούς.Συμπεριφορά Χριστιανών προς Εβραίους

Γε ρ μ α ν ί α
Το  1235, επειδή δεν διαλευκάνθηκε ένας φόνος στο Baden, σφάζεται ολόκληρος ο Εβραϊκός πληθυσμός της πόλης.
Το 1243 καίγεται ζωντανός ολόκληρος ο Εβραϊκός πληθυσμός της πόλης Belitz, κοντά στο Βερολίνο.
Το 1283 μεγάλη σφαγή Εβραίων στο Mainz.
Το 1285 καίγεται η Συναγωγή του Μονάχου με 180 Εβραίους κλεισμένους μέσα σε αυτήν.
Το 1298 καίγονται ζωντανοί όλοι οι Εβραίοι του Rotinger, του Wurzburg και του Nuremberg.
Στα επόμενα δύο χρόνια εξαφανίζονται 140 μικρότεροι Εβραϊκοί οικισμοί με αποτέλεσμα να αναγκασθούν οι Εβραίοι έντρομοι να εγκαταλείψουν την Γερμανία.

Α γ γ λ ί α
Η Τρίτη Σταυροφορία (1198) στάθηκε αιτία για φριχτές σφαγές στο Burg, στο Lynn και στο  Stanford.
Κατά τον εμφύλιο πόλεμο που ξέσπασε στην Αγγλία μεταξύ των ετών 1257 και 1267 οι Εβραϊκές κοινότητες του Λονδίνου, του Kanterbury, του Northampton, του Winchester και του Cambridge σφάχθηκαν ανηλεώς. Δέκα έξι χιλιάδες μόνο επέζησαν σε όλη την Αγγλία. Οι  περιουσίες των Εβραίων ληστεύθηκαν.
Το 1290 ο Εδουάρδος Α’ τους διέταξε να εγκαταλείψουν τη χώρα αφήνοντας πίσω τους και  τα περιουσιακά τους στοιχεία.

Γ α λ λ ί α
Το 1171 καίγονται ζωντανοί οι Εβραίοι της πόλης Blois.
Το 1189 ο βασιλιάς Φίλιππος Αύγουστος φυλακίζει όλους τους Εβραίους της επικράτειας αποδίδοντάς τους άδικα τον δηλητηριασμό των πηγαδιών, από τα οποία έπιναν νερό οι χριστιανοί! Αγότερα τους αποφυλάκισε έναντι βαρυτάτου φόρου και τελικά τους έδιωξε από την χώρα του, αφού κατάσχεσε τις περιουσίες τους και παρέδωσε τις Συναγωγές τους στην Καθολική Εκκλησία.
Το 1236 ορδές Σταυροφόρων εισόρμησαν στις Εβραίκές συνοικίες του Bordeau και της Angouleme και απαίτησαν από τους Εβραίους να βαπτισθούν. Στην άρνησή τους, περικύκλωσαν περίπου τρεις χιλιάδες άτομα, τα περισσότερα γυναικόπαιδα, και τα καταπάτησαν με τα άλογά τους.

Φ τ α ί ε ι   λ ο ι π ό ν   μ ό ν ο   ο   Χ ί τ λ ε ρ   γ ι α   τ ο   ο λ ο κ α ύ τ ω μ α   τ ω ν   Ε β ρ α ί ω ν ;
(«Στην τροχιά του ενός Θεού’  Γεωργίου Παμπούκη  Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο  Αθήνα 1999  σελ. 568 – 569)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s