Πως ο Έλληνας αντιμετωπίζει την ανεργία

Πρόσφατες προσωπικές εμπειρίες

Π ε ρ ί π τ ω σ η   2 η
Περπατώντας σε κεντρική λεωφόρο βλέπω ένα καινούργιο κατάστημα και μάλιστα με την επωνυμία ενός γνωστού μου μάστορα. Μέχρι τώρα έβλεπα μαγαζιά πού έκλειναν.
Μέ χαρά μπήκα μέσα, τον χαιρέτησα και του ευχήθηκα καλές δουλειές.
– Άλμα κάναμε σε αυτή τη δύσκολη εποχή αλλά θά παλέψουμε εγώ και τα παιδιά μου και ελπίζω να τα βγάλουμε πέρα
Από λεπτότητα αγόρασα δυο τρία πράγματα, ευτελούς αξίας, έτσι για τα καλορίζικα, και του ζήτησα επί τη ευκαιρία νά έλθει στο σπίτι, όποτε αδειάσει, για να μού κάνει ένα δυό δουλειές.
– Πάμε τώρα αμέσως να δώ τί θέλετε να φτιάξουμε και να έλθω σε δυο μέρες να τα τακτοποιήσω
– Μα! δεν είναι και τόση ανάγκη, παρεπιπτόντως το ανάφερα
– Όχι χρυσέ μου άνθρωπε, έτσι δουλεύουμε εμείς
Τι σου είναι η νέα δουλειά, τα γραμμάτια, η ανάγκη. Αλλά αυτά δεν λέγονται κατά πρόσωπο.
Πήγαμε αμέσως στο σπίτι, κατέγραψε όλες τις μικροδουλειές που ανάλαβε να φτιάξει και κλείσαμε ραντεβού για την μεθεπόμενη ημέρα
Ήρθε και η επιθυμητή ημέρα αλλά ο μάστορας δεν εμφανίσθηκε. Έτσι δουλεύουμε εμείς, μου είχε πει, αλλά εγώ αλλιώς το είχα εκλάβει!
Παίρνω τηλέφωνο στο μαγαζί, το σηκώνει η γυναίκα του και μου λέει, ότι ο άνδρας της λείπει. Παίρνω και την επομένη τηλέφωνο αλλά μου λένε, ότι λείπει στην επαρχία και ότι θα γυρίσει σε 3 ημέρες.  Μετά από τρεις ημέρες ξαναπαίρνω τώρα τηλέφωνο στο κινητό του, που αναγκάσθηκαν να μου το δώσουν.
– Τι έγινε μάστορα, κάτι είχαμε συμφωνήσει
– Ξέρετε, παντρευόταν ο ανιψιός μου και δεν μπορούσα να φύγω. Θά έρθω την Τρίτη
Νέο τηλέφωνο την Τρίτη.
-Ακόμη περιμένω να έρθεις!
– Μα! σας είπα ότι είχα πάει στο γάμο!
Και βέβαια, ακόμη τον περιμένω

Ο ανιψιός παντρεύτηκε, ο θείος βρισκόταν στο μήνα του μέλιτος

Σχολιάστε

