Απαραίτητες ασκήσεις σε μακρά αεροπορικά ταξίδια

Περιστροφή ώμων
Ανασηκώστε τους ώμους και περιστρέψτε τους προς τα πίσω. Επαναλάβετe αρκετές φορές. Μετά αλλάξτε κατεύθυνση περιστρέφοντάς τους προς τα εμπρός.

Λύγισμα πέλματος
Με τις φτέρνες στο έδαφος, σηκώστε τα δάχτυλα όσο μπορείτε περισσότερο προς τα πάνω. Κρατήστε για αρκετά δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε. Επαναλάβετε.

Τέντωμα δαχτύλων

Διπλώστε τα δάχτυλα προς τα μέσα στην παλάμη σας και μετά τεντώστε προς τα έξω. Επαναλάβετε αρκετές φορές. Επαναλάβετε με τα δάχτυλα των ποδιών.

Περιστροφή αστραγάλων

Ανασηκώστε ελαφρώς το ένα πόδι.Πραγματοποιείστε επαναλαμβανόμενες κυκλικές κινήσεις προς κάθε κατεύθυνση. Κάντε το ίδιο και με το άλλο πόδι.

Περιστροφή του αυχένα

Αφήστε το σαγόνι να πέσει στο στήθος σας. Αργά και προσεκτικά γυρίστε αρκετές φορές προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Κάντε το ίδιο και αντίθετα.

Ανασήκωμα τακουνιού

Ανασηκώστε τη μία φτέρνα όσο το δυνατόν πιο ψηλά κρατώντας τα δάχτυλα στο έδαφος. Χαλαρώστε. Επαναλάβετε εναλλάσσοντας την αριστερή με την δεξιά φτέρνα.

(“ 2 board. The official Athens Airport Magazine”  Issue No 33  Apr. – Jun 2016 page 219)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s