Βιταμίνη Β1 ή Θειαμίνη ή Ανευρίνη

Π ε ρ ι έ χ ε τ α ι   κ υ ρ ί ω ς
στο ψωμί, στο ρύζι, στο γάλα, στα πράσινα λαχανικά, και στη ζυθοζύμη
σε μεγάλη ποσότητα επίσης βρίσκεται στο κρέας του χοίρου και του μόσχου

Σ υ μ π τ ώ μ α τ α   ε π ί   α ν ε π ά ρ κ ε ι α ς
Μυϊκό σύστημα
εύκολη κόπωση, αδυναμία, ατροφία μυών
Νευρικό σύστημα
Διαταραχές της αισθητικότητας, αμφοτερόπλευρος συμμετρική πτώση του άκρου ποδός, απουσία αντανακλαστικών, παραλύσεις, πνευματική σύγχυση
Καρδιαγγειακό σύστημα
Αρρυθμία, δύσπνοια στην κόπωση, μυοκαρδιοπάθεια

Α ι τ ί ε ς   α ν ε π ά ρ κ ε ι α ς
Γεροντική ηλικία, κύηση, αλκοολισμός
Επίσης δύναται να προκληθεί από μεγάλη λήψη υδατανθράκων

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s