Βιταμίνη C

Π ε ρ ι έ χ ε τ α ι :
Στα πράσινα λαχανικά και στα φρούτα, κυρίως στα εσπεριδοειδή.
Μεγάλη ποσότητα της Βιταμίνης C ανευρίσκεται κυρίως στα πορτοκάλια, στα λεμόνια και στα σταφύλια.
Τα φρούτα και τα λαχανικά εάν βρασθούν, χάνουν το 30-75% της Βιταμίνης αυτής.

Α υ ξ η μ έ ν ε ς   α ν ά γ κ ε ς   σ ε   Β ι τ α μ ί ν η  C   έ χ ο υ ν:
Οι καπνιστές και εκείνοι που στη διατροφή τους χρησιμοποιούν πολλές κονσέρβες.

Ω φ έ λ ε ι ε ς   τ η ς   Β ι τ α μ ί ν η ς  C :
Ισχυροποιεί τον οργανισμό έναντι των διαφόρων λοιμώξεων, των αλλεργικών αντιδράσεων και των καταστάσεων στρες.
Επίσης συμβάλλει στην ταχεία επούλωση των πληγών.
Θεωρείται επί πλέον, ότι δρα ανασταλτικά έναντι των διαφόρων νεοπλασμάτων, κάτι που δεν έχει ακόμη αποδειχθεί.

Σ υ μ π ε ρ ά σ μ α τ α
– Τα φρούτα είναι λίαν απαραίτητα για την διατροφή μας και δεν πρέπει να λείπουν από κανένα διαιτολόγιο.
– Μία συνηθισμένη διατροφή, που περιέχει βέβαια και φρούτα, καλύπτει πλήρως της ανάγκες του ανθρώπου σε Βιταμίνη C, ακόμη και στην γεροντική ηλικία.
– Η μόνη ηλικία που παρουσιάζει ανεπάρκεια της Βιταμίνης C είναι η βρεφική, και συγκεκριμμένα εκείνη μεταξύ του 6ου και 12ου μηνός. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση παρουσιάζεται ανεπάρκεια της βιταμίνης, όταν το βρέφος τρέφεται τεχνητά. Αυτό όμως είναι θέμα των γονέων και του παιδιάτρου.
– Άρα δεν χρειάζεται η λήψη σκευασμάτων που περιέχουν Βιταμίνη C.
Το σπουδαιότερο και μοναδικό φάρμακο είναι τα φρούτα και τα λαχανικά

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s