Βιταμίνες. Βιταμίνη Α

Χ α ρ α κ τ η ρ ι σ τ ι κ ά   τ ω ν   Β ι τ α μ ι ν ώ ν
– Είναι ουσίες απαραίτητες για τη λειτουργία του οργανισμού ο οποίος όμως δεν έχει την ικανότητα να τις συνθέσει. Προσλαμβάνονται δια της τροφής
– Το κανονικό διαιτολόγιο προσφέρει επαρκή ποσότητα Βιταμινών για την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού και δεν χρειάζεται επί πλέον χορήγησής τους υπό μορφήν φαρμάκου.
– Ελαφρά ή μέτρια υποβιταμίνωση μπορεί να προκληθεί σε ιδιαίτερες καταστάσεις, όπως στην εγκυμοσύνη, στο θηλασμό, μετά από βαριές χειρουργικές επεμβάσεις, κλπ.
– Μέγα λάθος είναι η χορήγηση Βιταμινών για ενίσχυση του οργανισμού ή για προφύλαξή του έναντι των νόσων. Σε αυτές τις περιπτώσεις τίποτε δεν προσφέρουν. Αντίθετα μπορεί να προκληθεί υπερβιταμίνωση, με σοβαρά ενίοτε επακλολουθα (ισχυρή κεφαλαλγία, έμετοι, φαγούρα σε όλο το σώμα, γενικευμένα άγλη, οίδημα των αρθρώσεων, κλπ).

 Βιταμίνη Α

Β ρ ί σ κ ε τ α ι
Αποκλειστικά στους ζωικούς οργανισμούς, οι οποίοι την συνθέτουν από προβιταμινικές ουσίες, τα «καρωτινοειδή»
Υπάρχει πλούσια στο γάλα, στο βούτυρο, στο τυρί, στα αυγά και στα έλαια.
Ως προβιταμίνη βρίσκεται στα καρώτα, στις ντομάτες, στο σπανάκι και γενικά στα πράσινα λαχανικά.

Έ λ λ ε ι ψ η   Β ι τ α μ ί ν η ς   Α   π ρ ο κ α λ ε ί

Βλάβες στους οφθαλμούς

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s