Ερωτώ την Δημοκρατία μας

– Γιατί σε μία απεργία μπορεί ο αγρότης και κλείνει την εθνική οδό
Και εγώ δεν έχω δικαίωμα να κλείσω το δρόμο που πάει στο χωράφι του ή αυτόν που πηγαίνει το παιδί του στο σχολείο;

– Γιατί στην απεργία χύνουν οι κτηνοτρόφοι τόνους γάλακτος στο δρόμο
Και δεν κερνάνε με αυτό τους περαστικούς ή τους ενδεείς;

– Γιατί μπορεί ο κάθε αναρχικός να καίει το αυτοκίνητο του αθώου συνανθρώπου του και να μη συλλαμβάνεται ποτέ;
Αν και αυτό το πράττει επί έτη στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο, τις ίδιες ημέρες και ώρες  και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο;

– Γιατί μπορεί και βρωμίζει ο φοιτητής τους τοίχους της Σχολής του, την οποία εγώ συντηρώ με τους φόρους που πληρώνω
Και εγώ δεν έχω το δικαίωμα να κάνω ζημιά στο αυτοκίνητό του, που το έχει παρκάρει στην αυλή της Σχολής του;

– Γιατί μπορούν οι φοιτητές και καταστρέφουν τα πάντα μέσα στη Σχολή τους
Και δεν είναι ποτέ ικανοί οι αστυνομικοί να τους βρουν;
Ίσως επειδή είναι μία η έξοδος!

– Γιατί αυτός που καταστρέφει, όταν συλληφθεί, τιμωρείται με κράτηση λίγων ημερών και όχι με καταναγκαστική εργασία μέχρι ότου πληρώσει το τριπλάσιο της ζημιάς;
Η κράτηση απαλλάσσει από την υποχρέωση πληρωμής του χρέους;
Τότε γιατί το κράτος με κλείνει στη φυλακή εάν χρωστάω αλλά δεν με απαλλάσσει και από το χρέος μου;

Σχολιάστε

