Ο υπουργός κ. Σπίρτζης και οι αρχές του

Ζ η τ ώ   τ η ν   γ ν ώ μ η   τ ω ν   Ψ υ χ ι ά τ ρ ω ν :

– Εάν ψηφίσω κάτι το οποίο θεωρώ ολέθριο για τη χώρα μου
αλλά αμέσως μετά δηλώσω δημόσια ότι δεν συμφωνώ με αυτό που έκανα.
Είναι αυτό διχασμός προσωπικότητας;

– Εάν μετά τη δημόσια ομολογία μου με γιουχάρουνε και εγώ δεν καταλάβω τίποτε
αλλά ζητώ και τα ρέστα από τους συνανθρώπους μου.
Μήπως η νόσος μου είναι βαρύτερη;

– Οι υπεύθυνοι που εμπιστεύονται ένα τέτοιο άνθρωπο και του δίνουν και αξιώματα.
Είναι εξίσου άρρωστοι και αυτοί;
Ή μήπως είναι αδίστακτοι και αμοραλιστές στον ύψιστο βαθμό;

– Εκείνοι που φέρονται το ίδιο αλλά δεν το ομολογούν, πάσχουν ελαφρύτερα;

Υ π ά ρ χ ε ι   θ ε ρ α π ε ί α ;
Ψυχίατρος. Ναι
Νά δωχθούν όλοι αυτοί από τις θέσεις τους
και το Κράτος να δηλώσει ότι δεν στμφωνεί με αυτή του την ενέργεια!

(Ο υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι ψήφισε την παραχώρηση σε ιδιώτες των 14 αεροδρομίων αλλά δεν συμφωνεί καθόλου με την ενέργειά του αυτή!!)

Σχολιάστε

