Παιδί μου ὥρα σου καλή

Τό σπίτι γέμισε ἄδειες γωνιές
ἕνα κενό τριγύρω τώρα φτερουγίζει
ποὖν’ οἱ φωνές, πᾶν’ οἱ φωνές
τό σκέπτομαι καί ἡ καρδιά ραγίζει

Παιδί μου ὥρα σου καλή

Μιά ἀταξία γύρω μου πλανᾶται
τη θέση δέν ἐπιθυμῶ κανένα του ν’ ἀλλάξει
Αὐτό πού ἔμεινε ὁ νοῦς μου συλλογᾶται
τήν ἡσυχία του δέν θέλει νά ταράξει

Παιδί μου ὥρα σου καλή

Ἄς ἔφυγε ἡ φωτογραφία ἀπό τή μέση
τό κάδρο δέν θέλω κανείς νά τό πειράξει
Ἔτσι νά μείνουν ὅλα μέχρι πού νά δέσει
τό ὄνειρο πού μέσα του ἡ ψυχή μου θά βουλιάξει.

Παιδί μου ὥρα σου καλή

Καθημερνά μέσα στά πλαστικά κουτιά
στό νέο σπίτι τό βιός σου κουβαλοῦσες
Καί σ’ ἔβλεπα νωχελικά νά περπατᾶς μέσ’ στή νυχτιά
χαρούμενος ἀλλ’ ἄκεφος λές και μετανοοῦσες

Παιδί μου ὤρα σου καλή

Μιά προμηθεϊκή παλαίστρα τό σπίτι τό δικό μας
ἐσύ κι ἐγώ δυό θεϊκοί ἀντίπαλοι.
Ἔτσι ἀκατάληπτα γιά μᾶς τά ἔπλασε ὁ Θεός μας
μέσ’ στίς ψυχές μας νά ἠχοῦν ἀρχέγονοι ἀντίλαλοι.

Παιδί μου ὥρα σου καλή

Ἡ πόρτα τῆς αὐλῆς, ἡ ἄμυνα ἀπό τόν ἔξω κόσμο
τώρα συρόμενη τολμᾶ νά μᾶς χωρίσει
Το βλέμμα σου πού μᾶς χαιρέταγες, γαρύφαλλο καί δυόσμο
σκόρπαγε ἀπ’ τήν ἀγάπη σου κι ἦλθε νά μᾶς φιλήσει

Παιδί μου ὥρα σου καλή

Σχολιάστε

