Καί πάλι γιά τό Μουσουλμανικό Τέμενος

Ὁ Σουλτᾶνος Βαγιαζήτ ὑποτιμώντας τήν δύναμη τοῦ Μανουήλ Παλαιολόγου «ἀπήτησεν ὥστε τοῦ λοιποῦ νά ἑδρεύει ἐν Κωνσταντινουπόλει καδής, ἵνα ρυθμίζη τάς μεταξύ Μουσουλμάνων ὑποθέσεις καί νά κτισθῆ προσέτι τζαμίον, ἵνα τελῶσιν ἐν αὐτῶ οἱ πιστοί τά τῆς ἰδίας λατρείας. Παρακούσαντος δέ εἰς τοῦτο τοῦ Μανουήλ, ἐπεχείρησεν ὁ Βαγιαζήτ τήν πρώτην ὑπό τῶν ὀσμανιδῶν Τούρκων πολιορκίαν τῆς Κωνσταντινουπόλεως, ἥτις ὡς καί πάλαι ποτέ ἡ ἀραβική, ἔμελλε νά διαρκέση ἑπτά ἔτη».
«Ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους» Κωνστ. Παπαρηγόπουλου  Βιβλίον 13ον  ἐκδ. «Γαλαξίας» σελ. 308

Ἱστορικό Συμπέρασμα:
Ἡ «ἐπιβολή» δημιουργίας τζαμίου σέ μία χριστιανική χώρα εἶναι ἴδιον ὑποτελείας στόν ἐπιβουλεύοντα αὐτήν γείτονα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s